D-Day plus twee weken

11 mei 2011 - Kos, Griekenland

Yassou beste volgers,

Het was weer een week vol lol, zon en een aardbeving. Lezen jullie dat goed, ja dat lezen jullie goed. Een aantal dagen geleden begon opeens de grond te beven op Kos. Ik stond op een podium in het hotel en dacht eerst dat hij bewoog door de wind, maar toen ook en de deuren en ramen van de hoofd bar abnormaal begonnen te bewegen leek het dus een aardbeving te zijn.

De rest van de week bleef het rustig en zonnig, tot vandaag. Vandaag was het mijn eerste vrije dag in twee weken tijd en dan is het opeens slecht weer. Heeft daar boven iemand de pik op mij ofzo. Ik werd in de middag wakker en toen regende en onweerde het.

Voor de rest is het nog steeds leuk om hier op Kos te "wonen" en werken. De gasten zijn erg leuk, zelfs de Duitsers. Met mijn collega's lach ik me helemaal rot en het begint me dus nog steeds niet te vervelen.

Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen, zodat jullie ook kunnen zien hoe het hier is. Voor nu Kali Nichta en tot de volgende keer.

1. Martin en Lijda:
    13 mei 2011
    Leuk verhaal je hebt weer wat meegemaakt jochie. Iedereen vraagt hoe het met je gaat dagelijks wordt die vraag gesteld door mensen hier uit de buurt en iedereen is trots op je dat je zo lange tijd daar zit en het volhoud want ze schrokken van de tijd dat je daar verblijft we zijn benieuwd naar de foto's.